Podmínky užití
Obchodní podmínky pro uživatelské účty
Obchodní podmínky pro uživatelské účty
(dále jen „obchodní podmínky“)
Vzájemná práva a povinnosti Uživatele a Provozovatele, která vyplývají z užívání SW Personalio na adresách personalio.cz a personalio.online včetně využívání souvisejících služeb definovaných v článku 3.5, se řídí těmito obchodními podmínkami.
1. Definice termínů v těchto obchodních podmínkách
„LSU“ znamená licenční smlouvu k užívání uživatelského účtu a funkčností aplikace Personalio ve smyslu ust. § 2358 a následujících Občanského zákoníku, uzavřenou mezi Uživatelem a Provozovatelem Akceptací Návrhu, jejímž předmětem je poskytnutí Licence;
„DB“ znamená databázi, jež je součástí SW;
„Licence“ znamená nevýhradní nepřenosnou licenci udělenou Provozovatelem Uživateli k užití SW prostřednictvím UI podle údajů příslušného typu Uživatelského účtu v UI v momentě Registrace;
„Licenční odměna“ znamená peněžitou odměnu za poskytnutí verze PROFI ve výši uvedené v UI u daného Uživatelského účtu podle zvolených parametrů objednávky;
„Jiná platba“ znamená jakýkoliv finanční převod za doplňkové služby fakturované na základě objednávky odeslané prostřednictvím SW odlišný od Licenční odměny;
„Registrace“ znamená spuštění funkce SW provádějící uložení Přihlašovacích údajů do DB prostřednictvím aktivace tlačítka s označením „Registrace“ nebo s označením s obdobným významem (včetně překladu do cizího jazyka) Uživatelem v UI;
„Souhlas“ znamená vyjádření souhlasu Uživatele s těmito obchodními podmínkami prostřednictvím označení (zaškrtnutí) tzv. checkboxu v UI, u něhož je text ve znění „Souhlasím s obchodními podmínkami" včetně souhlasu s poskytnutím osobních údajů nebo ve znění s obdobným významem (včetně překladu do cizího jazyka);
„UI“ znamená uživatelské rozhraní SW dostupné Uživateli prostřednictvím Internetové adresy;
„Přihlašovací údaje“ znamenají unikátní kombinaci přihlašovacího jména v podobě e-mailové adresy Uživatele a hesla zvoleného Uživatelem, které Uživatel uloží do databáze SW při zřizování Uživatelského účtu prostřednictvím UI;
„Uživatelský účet“ znamená část SW, která je uživateli přístupná po zadání Přihlašovacích údajů;
„Občanský zákoník“ znamená zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění;
„SW“ znamená počítačový program s názvem Personalio, jehož součástí je internetová stránka dostupná z Internetové adresy;
„Provozovatel“ znamená obchodní společnost Mediart s.r.o., IČO: 25021273, se sídlem Revoluční 123/17, 46001 Liberec, spisová značka C 12446 vedená u Krajského soudu v Ústí nad Labem;
„Internetové adresa“ znamená jakoukoliv internetovou adresu tvořenou doménou druhého řádu ve znění „personalio“ a zároveň jednou z domén prvního řádu, zejména „.cz“ a „.online“;
„Cookies“ znamená jakýkoliv datový soubor, který webový server odesílá do počítače Uživatele nebo jiného zařízení připojeného k Internetu, aby bylo možné získat jedinečnou identifikaci webového prohlížeče Uživatele nebo do webového prohlížeče uložit různé informace a nastavení, zejména IP adresu, vlastnosti webového prohlížeče, vlastnosti zařízení, operační systém, jazyková nastavení, odkazující URL adresy, akce provedené v SW a data a časy návštěvy SW;
„Data“ znamená jakékoliv údaje vložené Uživatelem do SW, resp. DB, vyjma Osobních údajů;
„Osobní údaje“ znamená osobní údaje ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, které Uživatel vloží do SW, resp. DB, a Cookies;
„Uživatel“ znamená jakoukoliv právnickou nebo fyzickou osobu odlišnou od Provozovatele, která si vytvoří prostřednictvím webových stránek Personalio uživatelský účet a užívá SW prostřednictvím UI.
Potvrzením Souhlasu Uživatelem v průběhu jeho Registrace do programu Personalio vstupují v platnost všechna následující ustanovení těchto Obchodních podmínek.
2. Smluvní vztahy
2.1 Uzavření licenční smlouvy
2.1.1 Registrací firmy je uzavřena LSU.
2.1.2 Součástí LSU jsou tyto obchodní podmínky, s čímž Uživatel před uzavřením LSU vyjádřil Souhlas.
2.1.3 Provozovatel poskytuje Uživateli LSU Licenci a Uživatel Licenci přijímá, a to vše za podmínek uvedených v těchto obchodních podmínkách.
2.1.4 Licence trvá po celou dobu, po kterou je aktivní Uživatelský účet, tj. dokud tento nebyl zrušen. Způsoby zrušení uživatelského účtu dle jejich typu jsou specifikovány v oddílech 3.1 a 3.2 těchto obchodních podmínek.
2.1.5 Provozovatel je po uplynutí doby Licence oprávněn plně a/nebo částečně znepřístupnit Uživatelský účet Uživateli.
2.1.6 Provozovatel se zavazuje vyvinout úsilí k ochraně dat Uživatele vložených do SW před zneužitím třetími osobami.
2.1.7 Váže-li se k Uživatelem zvolenému Uživatelskému účtu Licenční odměna, má Uživatel povinnost zaplatit Poskytovateli za Licenci Licenční odměnu; v takovém případě nastává účinnost Licence momentem zaplacení Licenční odměny.
2.1.8. Dokud Uživatel nesplní svou povinnost stanovenou v odst. 2.1.7 této Smlouvy, má se za to, že se Licence vztahuje k Uživatelskému účtu, s nímž není spojena povinnost zaplatit Licenční odměnu; obdobně se užije toto ustanovení i na případy, kdy uplyne doba účinnosti Licence.
2.1.9 Uživatel se zavazuje držet přístupové údaje v tajnosti.
2.2 Uzavření smlouvy o zpracování osobních údajů
2.2.1 Užívání aplikace Personalio zahrnuje aktivity, při kterých může docházet ke zpracování osobních údajů Zpracovatelem pro Uživatele, jakožto správce údajů, ve smyslu nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů.
2.2.2 Provozovatel i Uživatel mají zájem na tom, dostát všem povinnostem, které jim vyplývají z Nařízení.
2.2.3 Na základě článku 28 Nařízení uzavírá tímto Uživatel (jakožto správce) s Provozovatelem (jakožto zpracovatelem) tuto písemnou smlouvu o zpracování osobních údajů, ve které Provozovatel mimo jiné poskytuje dostatečné záruky technického a organizačního zabezpečení ochrany osobních údajů v rámci aplikace Personalio.
2.2.4 Provozovatel bude ve smyslu článku 4 bodu 2) Nařízení pro Uživatele zpracovávat osobních údaje, které Uživatel získal nebo získá v souvislosti se svou činností, nebo které pro Uživatele za tímto účelem získá samotný Provozovatel („Osobní údaje“), a to v rámci plnění povinností Provozovatele vyplývajících z LSU.
2.2.5 Účelem tohoto článku je stanovení rozsahu povinností Provozovatele souvisejících především se zajištěním ochrany Osobních údajů při jejich zpracování.
2.2.6 Provozovatel zpracovává pro Uživatele osobní údaje v rozsahu nezbytném pro plnění povinností Provozovatele podle LSU.
2.2.7 Provozovatel bude dle této Smlouvy zpracovávat Osobní údaje pracovníků, poradců a osob v podobném postavení, Uživatele, jejichž údaje Uživatel vloží do systému v aplikaci Personalio („Subjekty údajů“) v rozsahu:
- jméno a příjmení
- telefonní číslo
- e-mailová adresa
- další případné údaje vložené do aplikace Personalio v rámci daného uživatelského účtu.
2.2.8 Osobní údaje Subjektů údajů bude Zpracovatel zpracovávat nejdéle do nenávratného smazání daného uživatelského účtu.
2.2.9 Provozovatel se zavazuje, že ve smyslu článku 32 Nařízení přijme s přihlédnutím ke stavu techniky, nákladům na provedení, povaze, rozsahu, kontextu a účelům zpracování i k různě pravděpodobným a různě závažným rizikům pro práva a svobody fyzických osob veškerá technická a organizační opatření k zabezpečení ochrany Osobních údajů způsobem uvedeným v Nařízení či jiných obecně závazných právních předpisech k omezení možnosti neoprávněného nebo nahodilého přístupu k Osobním údajům, k jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich jinému neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití Osobních údajů.
3. Užívání SW
3.1 Administrátorský účet
3.1.1 Registrací na stránce registrace-firma je založen účet administrátora s plným oprávněním ke všem operacím v programu včetně nastavení předvoleb a objednávání licencí a kreditů na stránce administrace/firma.
3.1.2 Při registraci je uživatel povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje a v administrátorském účtu je při jejich změně aktualizovat. Aktuální údaje firmy a administrátora uvedené v administrátorském účtu jsou provozovatelem považovány za správné.
3.1.3 Email uvedený v administračním rozhraní je kontaktní emailovou adresou pro oficiální komunikaci mezi provozovatelem a registrovanou firmou, dále jako „kontaktní email“.
3.1.4 Požadavek na změnu administrátora aplikace nebo zrušení administrátorského účtu je nutné zaslat na email provozovatele z kontaktního emailu stávajícího administrátora nebo z datové schránky registrované firmy do datové schránky provozovatele.
3.1.5 Se zrušením administrátorského účtu dojde zároveň ke zrušení registrace firmy a k výmazu veškerých jejích dat.
3.2 Zaměstnanecký účet
3.2.1 Registrací na stránce registrace-uzivatele je založen zaměstnanecký účet pro přístup pracovníka do aplikace s oprávněními podle přidělených rolí.
3.2.2 Za účelem umožnění přístupu pracovníků firmy do jejího registračního formuláře může Uživatel šířit tzv. „kód firmy“ přidělený každé firmě používající verzi PROFI a uvedený na stránce administrace/firma. Druhou varianto přístupu do registračního formuláře je odeslání pozvánky ze stránky administrace/uzivatele.
3.2.3 Každý takto vytvořený zaměstnanecký účet je nutné povolit z administrátorského účtu nebo z účtu pracovníka s přidělenou rolí „Správce uživatelů“. Uživatel je povinen zajistit dodržování těchto obchodních podmínek osobami přistupujícími do aplikace přes zaměstnanecké účty.
3.2.4 Administrátor a Správce uživatelů mohou jakýkoli zaměstnanecký účet učinit neaktivním, a znemožnit tak přihlášení pracovníka do aplikace, nebo i účet zrušit a zcela ze systému vymazat. Rušení zaměstnaneckých účtů je ve výhradní kompetenci administrátora firmy a uživatelů s přidělenou rolí Správce uživatelů a nemůže být provedeno nikým jiným.
3.3 Verze FREE
3.3.1 Bezprostředně po registraci firmy je administrátorovi k dispozici aplikace ve verzi FREE, což je časově neomezená bezplatná licence pro jednoho uživatele.
3.3.2 Licence na verzi FREE může být provozovatelem odejmuta pro porušení povinností Uživatele nebo jakékoli jiné jednání vedoucí k ohrožení či vzniku škody provozovateli.
3.3.3 Uživatel bere na vědomí, že se při užívání verze zdarma mohou v rámci aplikace zobrazovat reklamní sdělení provozovatele či třetích stran.
3.4 Verze PROFI
3.4.1 Pro zakoupení licence pro neomezený počet uživatelů je nutné provést Autentizaci. Autentizace firmy probíhá tak, že do datové schránky registrované firmy zašleme autentizační kód pro jeho vložení na příslušnou stránku v programu. Účelem Autentizace je zamezit zcizení identity firmy a potvrdit, že odpovědní zástupci firmy jsou si vědomi registrace v aplikaci Personalio.cz.
3.4.2 Výše roční Licenční odměny se řídí platným ceníkem a je odvislá od počtu pozic v Organizační struktuře firmy.
3.4.3 K umožnění přístupu do placené verze aplikace pro zaměstnanecké účty dojde ihned po obdržení závazné objednávky provedené uživatelem prostřednictvím UI.
3.4.4 Pokud nedojde k uhrazení smluvené ceny do sedmi dnů od její splatnosti, je provozovatel oprávněn od licenční smlouvy odstoupit.
3.4.5 V průběhu ročního licenčního období je možné dokupovat pozice do Organizační struktury za poměrnou částku jejich ceny do konce licenčního období; přikoupený počet pozic je k dispozici až po jejich zaplacení.
3.4.6 O blížícím se konci platnosti licence k aplikaci může být uživatel informován emailem, a to nejčastěji 60, 30 a 7 dní před skončením platnosti licence.
3.5 Související služby
3.5.1 Souvisejícími službami se rozumí provozování diskusní skupiny na adrese personalio.cz/forum sloužící k řešení otázek a výměně informací ohledně aplikace (tzv. fórum), provozování technické podpory, školení, publikace inzerátů volných pozic, statistické studie a přehledy apod.
3.5.2 Fórum mohou využívat všichni registrovaní uživatelé aplikace včetně osob přistupujících přes zaměstnanecké účty.
3.5.3 Technickou podporu mohou uživatelé s administrátorským účtem kontaktovat na emailu podpora@personalio.cz. Ve verzi zdarma jsou žádosti o technickou podporu vyřizovány obvykle do 5-ti pracovních dnů, v placené verzi jsou žádosti o technickou podporu vyřizovány přednostně, v pracovní dny zpravidla do 48 hodin.
3.5.4 Ostatní související služby jsou součástí funkčností aplikace nebo nabízeny samostatně a mohou být bezplatné, placené kreditním systémem nebo fakturovány jednorázově. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli měnit jejich nacenění a způsobu úhrady.
4. Platby
4.1 Veškerá finanční plnění realizovaná na základě objednávky prostřednictví UI se považují za zaplacená připsáním celé příslušné částky na příslušný bankovní účet Provozovatele.
4.2 Provozovatel zašle uživateli na základě jeho objednávky výzvu k úhradě na kontaktní email. Výzva k úhradě je také dostupná v administračním rozhraní.
4.3 Uživatel je povinen zaplatit stanovenou cenu za poskytnutí licence dle aktuálního platného ceníku nejpozději do data splatnosti uvedeného na výzvě k úhradě.
4.4 Výzva k úhradě zaslaná prostřednictvím elektronické pošty obsahuje veškeré údaje potřebné pro provedení úhrady. Uživatel uznává takto zaslanou výzvu k úhradě za podklad pro úhradu a obě smluvní strany považují tento způsob zaslání za zcela průkazný a zavazují se jej respektovat stejně, jako by tato výzva k platbě byla zaslána v tištěné podobě.
4.5 Vady v nesprávně vyúčtovaných platbách může uživatel uplatnit do 7 dnů po obdržení výzvy k platbě. V opačném případě uznává uživatel zcela výši předepsané částky jako svůj závazek vůči provozovateli.
4.6 Za den splnění peněžního závazku je považován den vyhodnocení platby technickými systémy provozovatele nebo následující pracovní den připsání platby ve prospěch účtu provozovatele za předpokladu, že byly dodrženy údaje: částka, identifikace platby (variabilní symbol) a účet uvedený na výzvě k platbě. Uživatel obdrží nejpozději do 7 dnů od přijetí platby řádný elektronický daňový doklad na kontaktní email. Daňové doklady jsou také dostupné v administračním rozhraní.
4.7 Uživatel výslovně souhlasí se zasíláním daňových dokladů v elektronické formě.
4.8 V případě neuhrazení plné ceny ve stanovené lhůtě má provozovatel právo přerušit poskytování licence uživateli bez upozornění.
4.9 Případné upomínky k úhradě zasílá provozovatel prostřednictvím elektronické pošty či datové schránky, přičemž každá upomínka je smluvními stranami považována za pokus o smír dle platného právního řádu České republiky. Smluvní strany tento způsob zaslání upomínky považují za průkazný a zavazují se jej respektovat stejně jako by bylo provedeno v tištěné podobě. Výše uvedený postup nevylučuje možnost zaslat upomínku poštou.
4.10 Pro provedení úhrady některých souvisejících služeb jako např. publikování inzerátů volných pracovních pozic, které jsou hrazeny prostřednictvím kreditního systému, je potřeba dopředu nakoupit tzv. kredity. Jejich objednávání se provádí v administračním rozhraní podobně jako objednávání licencí a pro splatnost příslušných výzev k úhradě a vystavování daňových dokladů platí výše uvedené body tohoto článku 4.
5. Práva a povinnosti stran
5.1 Práva a povinnosti Uživatele
5.1.1 Uživatel má právo na užívat SW v aktuální verzi dostupné z Internetové adresy.
5.1.2 Uživatel není oprávněn obcházet, odstraňovat či omezovat mechanismy, jež slouží k ochraně práv provozovatele a případné informace ohledně autorských práv k aplikaci.
5.1.3 Uživatel se zavazuje neužívat aplikaci žádným způsobem, který by jakkoli narušoval práva provozovatele.
5.1.4 Uživatel se zavazuje využívat aplikaci poskytovanou provozovatelem pouze k zákonným účelům. Uchovávání, přenos nebo prezentace jakýchkoli informací, dat nebo materiálů, jejichž obsah je v rozporu s právním řádem České republiky, s veřejným pořádkem, s dobrými mravy, se zásadami poctivého obchodního styku nebo s těmito licenčními podmínkami je zakázán.
5.1.5 Uživatel se zavazuje nešířit informace, které by mohly poškodit provozovatele, jeho dobré jméno, oprávněné zájmy nebo třetí osobu a nepoužívat a nešířit jakékoli nástroje nebo prostředky ohrožující bezpečnost sítě internet a datové sítě provozovatele nebo umožňující jejich narušování (včetně datových sítí a zařízení dodavatelů provozovatele).
5.1.6 Uživatel bere na vědomí, že SW, DB, jakýkoliv grafický prvek SW, technická dokumentace SW a/nebo jiné autorské dílo obsažené v SW je autorským dílem, k němuž vykonává majetková autorská práva Provozovatel.
5.1.7 V případě, že v souvislosti s používáním aplikace Uživatelem bude vůči provozovateli uplatňovat práva jakákoli třetí osoba, zavazuje se uživatel předat provozovateli bezodkladně veškeré dokumenty a podklady nezbytné k úspěšnému vedení potenciálního sporu s touto třetí osobou. V případě, že by taková třetí osoba tvrdila, že uložením nebo šířením informací uložených nebo šířených uživatelem v rámci aplikace byla porušena její práva, zejména práva k předmětům autorskoprávní ochrany, nebo tím, že došlo k nekalosoutěžnímu jednání, zavazuje se uživatel hradit provozovateli veškeré účelně vynaložené náklady, které provozovateli v souvislosti se sporem s takovou třetí osobou vzniknou.
5.1.8 Uživatel je povinen udržovat v administračním rozhraní přesné a aktuální údaje o své osobě a společnosti (zejména fakturační a kontaktní údaje). Obzvláště důležité je mít správně uveden kontaktní email, tj. e-mail na který je odesílána fakturace. Při jakékoliv faktické změně těchto údajů je nutné údaje v administrativním rozhraní neprodleně aktualizovat.
5.1.9 Uživatel se zavazuje jednat tak, aby mu užíváním SW nevznikla žádná škoda, zejména je Uživatel povinen škodám předcházet.
5.2 Práva a povinnosti Provozovatele
5.2.1 Provozovatel se zavazuje zajistit nepřetržitý provoz aplikace.
5.2.2 Provozovatel je oprávněn přerušit dostupnost aplikace na nezbytně dlouhou dobu, pokud je toto přerušení nutné z důvodu údržby, oprav nebo aktualizace.
5.2.3 Provozovatel je oprávněn omezit nebo pozastavit dostupnost aplikace, pokud je jejich poskytování znemožněno z důvodů majících původ v činnosti třetích osob nebo zásahu vyšší moci (např. požár, povodeň apod.) anebo z důvodu poruchy na zařízení jiných dodavatelů (např. výpadky elektrické energie, telekomunikačního spojení, hostingového prostředí, atd.), jestliže těmto událostem nešlo objektivně zabránit.
5.2.4 Provozovatel se zavazuje informovat uživatele o skutečnostech znemožňujících využití aplikace, pokud jsou mu tyto skutečnosti předem známy tak, aby mohl uživatel přijmout nutná opatření. To se týká plánovaných oprav a údržby, přerušení dodávky elektrické energie, rekonstrukce inženýrských sítí apod. Upozornění bude uveřejněno na webových stránkách aplikace provozovatele. V případě závažnější nebo déle trvající události bude toto upozornění zasláno na kontaktní email.
5.2.5 Provozovatel je oprávněn přerušit poskytování licence uživateli, o kterém se lze důvodně domnívat, že porušuje tyto licenční ujednání nebo jeho část a to bez předchozího upozornění.
5.2.6 Provozovatel je oprávněn v průběhu trvání licenční smlouvy změnit tyto licenční podmínky nebo ceník. Taková změna bude oznámena uživateli na kontaktní email, a to nejpozději 30 dnů předem, než má zamýšlená změna nabýt účinnosti. Tato oznamovací povinnost se netýká zavedení nových licencí a služeb provozovatele.
5.2.7 V případě, že v souvislosti s uložením nebo šířením informací uložených nebo šířených Uživatelem v rámci aplikace bude vůči provozovateli uplatňovat opodstatněná práva jakákoli třetí osoba, je provozovatel oprávněn neprodleně odstranit obsah informací uložených nebo šířených Uživatelem v rámci užívání aplikace.
5.2.8 Provozovatel je oprávněn používat obchodní firmu, název či jméno uživatele pro marketingové účely jako tzv. reference, a to ve všech druzích propagačních materiálů (bez ohledu na formu těchto propagačních materiálů či formu, kterou jsou sdělovány).
5.2.9 Provozovatel může pořizovat statistická data pro účely ověřování dodržování licenční politiky.
5.3 Odpovědnost za škodu
5.3.1 Provozovatel výslovně neposkytuje žádnou záruku na aplikaci. Aplikace se poskytuje tak, jak stojí a leží, bez jakékoli záruky, ať již výslovně uvedené nebo mlčky předpokládané.
5.3.2 Uživatel činí nesporným, že vzhledem k charakteru SW Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za jakoukoliv škodu, která mohla dle Uživatele vzniknout v důsledku jakéhokoliv užití SW.
5.3.4 Uživatel je povinen oznámit Provozovateli na email podpora@personalio.cz nebo prostřednictvím UI jakékoliv podezření na závady v aplikaci neprodleně po jejich zjištění.
5.3.5 Jakákoli rizika spojená s užíváním aplikace nese Uživatel.
5.3.6 Provozovatel se zavazuje odstranit závady na své straně, pokud zcela znemožňují uživateli využívat aplikaci, do 48 hodin od doručení jejich oznámení Provozovateli, pokud mu v tom nebrání objektivní důvody. Ostatní reklamované závady Provozovatel vyřídí v přiměřené lhůtě podle jejich důležitosti, složitosti a případné technické nebo administrativní náročnosti.
5.3.7. Provozovatel nenese žádnou odpovědnost za případná nedorozumění vzniklá při komunikaci mezi Uživatelem a Provozovatelem prostřednictvím kontaktního emailu. Uživatel plně nese následky toho, že adresa, na kterou mu budou provozovatelem zasílány důležité informace, již není aktuální nebo k ní případně nemá přístup.
5.3.8 Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel nenese v souladu s ustanovením § 5 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační společnosti ve znění pozdějších předpisů), odpovědnost za obsah informací ukládaných Uživatelem. Uživatel bere dále na vědomí, že Provozovatel neodpovídá za protiprávní úkony Uživatele jako porušení práv k ochranným známkám, práv k obchodní firmě apod.
5.3.9 Uživatel bere na vědomí, že komunikace prostřednictvím sítě internet není zcela bezpečná a že přenášené údaje mohou být napadeny nebo ztraceny a že existují či mohou existovat určité aplikace, prostřednictvím kterých mohou třetí osoby získat přístup ke koncovému zařízení Uživatele, resp. k informacím a datům, jež nejsou veřejně přístupná. Provozovatel se zavazuje vyvinout maximální možné úsilí k zajištění bezpečnosti dat na svých serverech.
5.3.10 Uživatel je srozuměn, že používání, kontrola, údržba a opravy datové sítě a jiných zařízení provozovatele může vést k výpadku přístupu do aplikace a případně ke ztrátě dat uživatele i přesto, že jsou data uživatele pravidelně zálohována. Provozovatel nenese jakoukoli odpovědnost za ztrátu dat.
5.3.11 Provozovatel neodpovídá za přerušení nebo omezení poskytování licence v důsledku jednání třetích osob, zásahu vyšší moci nebo z důvodu poruchy na zařízení jiných dodavatelů (např. výpadky elektrické energie, telekomunikačního spojení atd.).
5.3.12 Uživatel se zavazuje uhradit veškerou škodu způsobenou provozovateli porušením kteréhokoli ustanovení těchto licenčních podmínek, a to jak skutečnou škodu, tak ušlý zisk.
5.3.13 Uživatel bere na vědomí, že v průběhu užívání aplikace může dojít k chybám.
5.3.14 Uživatel dále bere na vědomí, že neexistence funkční vlastnosti aplikace, která není výslovně uvedena v dokumentaci k aplikaci, se za vadu nepovažuje.
5.3.15 Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel nenese odpovědnost za vady aplikace vzniklé v důsledku neoprávněných zásahů do aplikace či užití aplikace v rozporu s dokumentací aplikace ze strany Uživatele nebo třetích osob.
5.3.16 Uživatel nemá nárok na jakoukoli náhradu v souvislosti se zrušením přístupu do aplikace.
5.3.17 Náklady na odstranění závad SW nese Provozovatel s výjimkou případů, kdy závadu způsobil uživatel sám nebo byla způsobena poruchou na jeho zařízeních.
5.3.18 Uplatnění reklamace podle článku bodu 5.3.17 nemá vliv na výši a splatnost pravidelných poplatků.
5.3.19 Smluvní strany jsou si vědomy, shodně prohlašují a činí nesporným, že SW splňuje podmínky ust. § 562 odst. 2 Občanského zákoníku, tedy že záznamy údajů v SW a jeho DB, jakožto elektronickém systému, jsou spolehlivé a jsou prováděny systematicky a posloupně a jsou chráněny proti změnám.
6. Závěrečná ustanovení
6.1 Změna obchodních podmínek
6.1.1 Uživatel bere na vědomí, že Provozovatel uzavírá LSU v běžném obchodním styku s větším počtem osob a LSU jsou podle svého charakteru zavazující dlouhodobě k opětovným plněním stejného druhu s odkazem na tyto obchodní podmínky. Smluvní strany činí nesporným, že z povahy závazků Provozovatele podle těchto obchodních podmínek vyplývá a již před uzavřením LSU vyplývala rozumná potřeba pozdější změny těchto obchodních podmínek.
6.1.2 Smluvní strany tímto ujednávají, že Provozovatel může tyto obchodní podmínky v přiměřeném rozsahu změnit a zároveň ujednávají, že změna obchodních podmínek bude Uživateli, jako druhé straně, oznámena prostřednictvím emailové zprávy odeslané na emailovou adresu zadanou Uživatele při Registraci. Uživatel má v takovém případě právo změny obchodních podmínek odmítnout a předmětný závazek mezi ním a Provozovatelem z tohoto důvodu vypovědět ve výpovědní době jeden (1) kalendářní měsíc, o které Smluvní strany tímto shodně prohlašují, že je dostatečná k obstarání obdobných plnění od jiného subjektu.
6.1.3 V případě, že dojde k uzavření nové LSU k již existujícímu Uživatelskému účtu (tj. k obnovení nebo prodloužení Uživatelského účtu), řídí se taková LSU obchodními podmínkami ve znění ke dni uzavření takové LSU.
6.2 Rozhodné právo
6.2.1 Tyto obchodní podmínky a LSU se řídí právním řádem České republiky s vyloučením kolizních norem.
6.2.2 Jakékoliv spory vzniklé na základě LSU a těchto obchodních podmínek budou rozhodovat věcně a místně příslušné soudy České republiky.
6.3 Účinnost
6.3.1 Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1.1. 2020.
Zpracování osobních údajů
Zpracování osobních údajů
Prohlášení o zpracování osobních údajů dle nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a poučení subjektů údajů (dále jen „GDPR“)
Správce osobních údajů: Mediart s.r.o., IČO: 25021273, sídlo: Revoluční 123/17, 46001 Liberec, Vás tímto v souladu s čl. 12 GDPR informuje o zpracování Vašich osobních údajů a o Vašich právech.
Kategorie subjektů osobních údajů
Firma Mediart s.r.o. je správcem osobních údajů pouze u osob, které provedou registraci firmy coby klienta aplikace Personalio, a stávají se tak Administrátory aplikace pro konkrétní firmu.
Firma Mediart s.r.o. není správcem osobních údajů osob, které se následně registrují jako uživatelé programu coby pracovníci již registrovaných firem. Správcem jejich osobních údajů je konkrétní firma, ke které se registrovali jako uživatelé - pracovníci. Pro tyto údaje, jakož i pro všechna data pořízená uživateli klientských firem, je firma Mediart s.r.o. zpracovatelem.
Rozsah zpracování osobních údajů
Osobní údaje jsou zpracovány v rozsahu, v jakém je příslušný subjekt údajů správci poskytl, a to v souvislosti s uzavřením smluvního či jiného právního vztahu se správcem, nebo které správce shromáždil jinak a zpracovává je v souladu s platnými právními předpisy či k plnění zákonných povinností správce.
Zdroje osobních údajů
● přímo od subjektů údajů (e-maily, telefon, webové stránky, kontaktní formulář na webu aj.),
● veřejně přístupné rejstříky, seznamy a evidence (např. obchodní rejstřík, živnostenský rejstřík, katastr nemovitostí, apod.) za účelem vytváření účetních dokladů a kontroly správnosti informací
Kategorie zpracovávaných osobních údajů
● adresní a identifikační údaje sloužící k jednoznačné a nezaměnitelné identifikaci subjektu údajů (např. jméno, příjmení, titul, adresa, IČ, DIČ) a údaje umožňující kontakt se subjektem údajů (kontaktní údaje – např. kontaktní adresa, číslo telefonu, e-mailová adresa a jiné obdobné informace)
● popisné údaje (např. bankovní spojení)
● další údaje nezbytné pro plnění smlouvy
● údaje poskytnuté nad rámec příslušných zákonů zpracovávané v rámci uděleného souhlasu ze strany subjektu údajů (zpracování fotografií, použití osobních údajů za účelem personálních řízení, za účelem posílání obchodních sdělení či informačních sdělení aj.)
Účel zpracování osobních údajů
● účely obsažené v rámci souhlasu subjektu údajů
● jednání o smluvním vztahu
● plnění smlouvy
● ochrana práv správce, příjemce nebo jiných dotčených osob
● archivnictví vedené na základě zákona
● výběrová řízení na vypsané pracovní pozice
● plnění zákonných povinností ze strany správce
● ochrana životně důležitých zájmů subjektu údajů
● předání obchodních sdělení či jiných informací v případě oprávněných zájmů správce
Způsob zpracování a ochrany osobních údajů
Správce nemá v úmyslu předat osobní údaje do třetí země mimo EU. Zpracování osobních údajů provádí správce. Zpracování je prováděno v jeho provozovnách, pobočkách a sídle správce jednotlivými pověřenými zaměstnanci správce, případně zpracovatelem. Ke zpracování dochází za dodržení všech bezpečnostních zásad pro správu a zpracování osobních údajů. Za tímto účelem přijal správce technické, organizační a právní opatření k zajištění ochrany osobních údajů, zejména opatření, aby nemohlo dojít k neoprávněnému nebo nahodilému přístupu k osobním údajům, jejich změně, zničení či ztrátě, neoprávněným přenosům, k jejich neoprávněnému zpracování, jakož i k jinému zneužití osobních údajů. Veškeré subjekty, kterým mohou být osobní údaje zpřístupněny, respektují právo subjektů údajů na ochranu soukromí a svobod a jsou povinny postupovat dle platných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů.
Doba zpracování osobních údajů
V souladu se lhůtami uvedenými v příslušných smlouvách a souhlasech, lhůtami předepsanými pro nakládání v případě oprávněných zájmů správce či třetí strany, v příslušných právních předpisech jde o dobu nezbytně nutnou k zajištění práv a povinností plynoucích jak ze závazkového vztahu, tak i z příslušných právních předpisů.
Oprava a doplnění osobních údajů
Kažý Administrátor, jak zmíněno výše, má kdykoli přístup ke svému účtu obsahujícímu jeho osobní údaje. Aplikace Personalio běží v režimu 24/7, a tudíž je jakýkoliv uživatelský účet všem po přihlášení jejich jménem a heslem přístupný non-stop.
V případě potřeby opravit či změnit některé z údajů osoby, které jsou Administrátory, mohou toto samy provést kdykoli.
Odvolání souhlasu a výmaz osobních údajů
Účet registrované firmy-klienta aplikace Personalio nemůže zůstat bez Administrátora. Výmaz osobních údajů Administrátora lze provést pouze následujícím postupem:
1. Nejdříve je potřeba zaslat žádost o změnu administrátora. Požadavek na změnu s údaji nového administrátora je nutné zaslat buď (a) na náš email info@personalio.cz z emailu stávajícího administrátora nebo (b) z datové schránky příslušné firmy do datové schránky naší firmy.
2. Nový administrátor již musí být v aplikaci u příslušné firmy registrován jako její uživatel a jeho jednoznačná identifikace musí být součástí žádosti dle bodu 1.
3. Na základě zmíněné žádosti provedeme změnu administrátorů. Pro nového administrátora se staneme správcem jeho osobních údajů. Původní administrátor a jeho data zůstávají v databázi aplikace v rámci jeho uživatelského účtu u příslušné firmy, a ta se tak stává jejich správcem.
4. Pro odstranění svých osobních údajů ze systému se tedy původní administrátor obrátí na jejich nového správce, kterým je firma, jejíhož klientského účtu byl původním administrátorem, jak vyplývá z bodu 3.
Okamžikem změny Administrátorů jsou osobní údaje původní osoby zcela odstraněny z naší správy. Tímto potvrzujeme, že tato data neukládáme nikde jinde, než v databázi aplikace Personalio, a provedenou změnou je přestáváme mít k dispozici.
Poučení
Správce zpracovává údaje se souhlasem subjektu údajů s výjimkou zákonem stanovených případů, kdy zpracování osobních údajů nevyžaduje souhlas subjektu údajů, tedy když pro účel zpracování existuje jiný právní základ. V souladu se čl. 6 odst. 1 GDPR může správce bez souhlasu subjektu údajů zpracovávat tyto údaje:
● zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je subjekt údajů, nebo pro provedení opatření přijatých před uzavřením smlouvy na žádost tohoto subjektu údajů,
● zpracování je nezbytné pro splnění právní povinnosti, která se na správce vztahuje,
● zpracování je nezbytné pro ochranu životně důležitých zájmů subjektu údajů nebo jiné fyzické osoby,
● zpracování je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je pověřen správce,
● zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany, kromě případů, kdy před těmito zájmy mají přednost zájmy nebo základní práva a svobody subjektu údajů vyžadující ochranu osobních údajů.
Použití souborů cookies
Použití souborů cookies
Co je cookie?
Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o Vaší návštěvě, například preferovaný jazyk a další nastavení. Příští návštěva stránek tak může být snazší a produktivnější.
Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Soubory cookies umožňují lepší využití našich serverů a přizpůsobení jejich obsahu Vašim potřebám. Používá je téměř každá internetová stránka na světě.
Soubory cookies jsou obecně užitečné, protože zvyšují uživatelskou přívětivost opakovaně navštívené internetové stránky.
Druhy souborů cookies
Existují dva druhy souborů cookies.
Relační (dočasné) soubory cookie umožňují propojovat Vaše jednotlivé aktivity po dobu prohlížení webových stránek, například při registraci nebo přihlašování do aplikace. V okamžiku otevření okna prohlížeče se tyto soubory aktivují a deaktivují se po jeho zavření. Často se jim říká nezbytné cookies pro technický běh služby. Relační cookies jsou dočasné a po zavření prohlížeče se všechny tyto soubory automaticky vymažou.
Trvalé soubory cookie nám pomáhají Váš počítač identifikovat, jestliže opětovně navštívíte naši internetovou stránku. Další výhodou trvalých cookies je to, že nám umožňují přizpůsobit náš program Vašim potřebám.
Využívání souborů cookies webem Personalio.cz
V souladu s ustanovením § 89 zákona č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, vás tímto informujeme, že naše servery využívají pro svoji činnost soubory cookies.
Soubory cookies využíváme pouze v souladu s našimi obchodními podmínkami, a to výhradně k analýze návštěvnosti webu našimi uživateli a k monitoringu technických parametrů pro účely spolehlivosti a stability našeho programu.
Nepoužíváme soubory cookie k personalizaci obsahu a reklam, poskytování funkcí sociálních médií apod. už proto, že naše aplikace s žádnými reklamami nepracuje a nikdy nebude, protože se jedná o výsostně profesionální nástroj. Z toho důvodu ani nesdílíme s žádnými třetími stranami informace o tom, jak náš web používáte.